Mies ja nainen käytäväkeskustelussa.

Yritysten maksuliikeneuvonta

OPn puhelinpalvelu palvelee yritystäsi pankkipäivinä klo 8- 22 numerossa 0100 05151 (pvm/mpm).

Palvelemme sinua kaikissa yrityksesi maksuliikeasioissa. Palvelua nopeuttaa, kun selvität etukäteen yrityksen y-tunnuksen tai Web Servicen käyttäjätunnuksen, mahdollisen pankkiyhteysohjelman virheilmoituksen ja lähetetyistä ulkomaanmaksuista viitteen tai tarkan summan.

Puheluvalikko ohjaa palvelun valinnassa

  • SEPA- ja ulkomaanmaksuaineistot
  • Muut konekieliset maksuliikeasiat
  • E-laskupalvelu
  • Maksupääteasiat
  • Siirtoavaimet ja varmenteet
  • Kultalinkin asennus ja käyttö
  • Kassanhallintapalvelun käytön neuvonta (maksuaineistot, valinta 3)
  • Verkkomaksupainikkeen ja Tupas-tunnistepalvelun neuvonta (maksuaineistot, valinta 3)
  • Verkkopalkkapalvelu (maksuaineistot, valinta 3)
  • Arkistointitunnuksen perusteella tehtävät kyselyt
  • Aineistojen poisto

Yritysten verkkopalvelun käytön tuki

  • Yrityspalvelutunnukset
  • Yrityspalvelut-verkkopalvelun kirjautuminen ja käytön tuki
  • Vakuutusten verkkopalvelun kirjautumisongelmat
  • Yrityksen lukuun toimeksiantojen tekeminen puhelimessa ei ole vielä mahdollista. Puhelinpalvelu ohjaa yrityksesi yhteydenottopyynnön omaan osuuspankkiisi.

Muistathan

  • Yritysten vakuutusten verkkopalvelun käyttäjätuki on puh. 010 253 6198 tai verkkotuki(a)op.fi
  • Automaattisessa puhelinpalvelussa ei voi hoitaa yritysten verkkopalveluihin liittyviä asioita eikä yrityspalvelutunnuksilla voi soittaa automaattiseen puhelinpalveluun.