Palveluverkostomme uudistuu

Palveluverkostomme uudistuu 1.2.2017

OP Turun Seudun toimipisteiden palvelusisällöt uudistuvat vastaamaan asiakaskäyttäytymisen ja palvelukysynnän muutosta.

- Uudistuksen myötä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistäkin laajempia neuvottelumahdollisuuksia sekä hyödyntämään monipuolisemmin digitaalisuuden luomia mahdollisuuksia. Emme lopeta mitään palvelujamme emmekä sulje yhtään toimipistettä. Teemme uudistuksia asiakaskäyttäytymisen muutoksiin reagoiden ja pienimmän haitan periaatteella. Varmistamme, että erilaisia palveluja tarvitseville on edelleen laajasti vaihtoehtoja. Haluamme toimia yhteiskuntavastuullisesti, muutos- ja tulevaisuusjohtaja Irma Hyvärinen kertoo.

Nyt tehtävien muutosten avulla OP Turun Seutu pyrkii luomaan palveluistaan entistä joustavampia, liikkuvampia ja uudistuvia asiointitapoja paremmin vastaavia. Asiakkaat voivat asioida ajanvarauksella toimipisteissä joka arkipäivä klo 8-20. Puhelinpalvelu sekä verkkopalvelun chat palvelevat asiakkaita monipuolisesti joka arkipäivä klo 8-22.

- Me haluamme kohdata asiakkaita siellä, missä hekin ovat ja sellaisina ajankohtina, jolloin se heille parhaiten sopii, Hyvärinen toteaa.

Muutoksia toimipisteiden palvelusisällöissä ja palveluajoissa

OP Turun Seutu palvelee jatkossakin asiakkaita kaikkiaan 11 toimipisteessä. Palvelusisällöt ja aukioloajat muuttuvat kuitenkin jonkin verran osassa toimipisteistä.

Turun ydinkeskustassa sijaitsevat Maariankadun ja Kauppatorin toimipisteet keskittyvät jatkossakin palvelemaan myös ilman neuvotteluajanvarausta asioivia asiakkaita Turun kaupunkialueella. Molemmat toimipisteet tarjoavat laajan valikoiman palveluja sekä henkilö- että yritysasiakkaille. Kauppatorin toimipisteen palveluaika laajenee ja toimipiste avaa ovensa jatkossa jo klo 9 myös ilman ajanvarausta asioimaan tuleville asiakkaille sekä kassapalveluja tarvitseville.

Hämeenkadun ja Länsikeskuksen toimipisteet muuttuvat 1.2. alkaen neuvottelutyyppisiksi toimipisteiksi. Ne palvelevat asiakkaita jatkossa ajanvarauksella sekä päivittäistä asiointia koskevissa että pidempää neuvotteluaikaa vaativissa asioissa. Kassapalvelut päättyvät molemmissa toimipisteissä.

Kauppatorin toimipisteen lisäksi myös Ruskon, Vehmaan ja Paraisten toimipisteiden palveluajat sekä Naantalin toimipisteen kassapalveluaika muuttuvat 1.2. alkaen. Vähä-Heikkilän toimipisteen palveluajat säilyvät ennallaan. Kaikkien toimipisteiden palveluajat näet alta.

Toimipisteiden palveluajat 1.2.2017 alkaen

Kauppatorin toimipiste
avoinna ma-pe klo 9-16.30
neuvottelut ajanvarauksella klo 8-20

Maariankadun, Kaarinan, Raision ja Vähä-Heikkilän toimipisteet
avoinna ma-pe klo 10-16.30
neuvottelut ajanvarauksella klo 8-20

Naantalin toimipiste
avoinna ma-pe klo 10-16.30 (kassapalvelut ma-pe klo 10-12)
neuvottelut ajanvarauksella klo 8-20

Paraisten toimipiste
avoinna maanantaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 10-16.30 (kassapalvelut ma, to ja pe klo 10-12)
neuvottelut ajanvarauksella ma, to ja pe klo 8-20

Ruskon toimipiste
avoinna tiistaisin ja torstaisin klo 10-16.30 (kassapalvelut ti ja to klo 10-12)
neuvottelut ajanvarauksella ti ja to klo 8-20

Vehmaan toimipiste
avoinna maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 10-16.30 (kassapalvelut ma, ke ja pe klo 10-12)
neuvottelut ajanvarauksella ma, ke ja pe klo 8-20

Hämeenkadun ja Länsikeskuksen toimipisteet
neuvottelut ja palvelut vain ajanvarauksella klo 8-20