OP Turun Seudun palveluverkostossa muutoksia

Asiointikäyttäytymisen muutoksen vuoksi OP Turun Seutu sulkee Vähä-Heikkilän palvelupisteen ja yhdistää sen Maariankadun palvelupisteeseen 1.9.2018 alkaen. ”Kehitämme palveluverkostoamme vastaamaan asiakkaidemme muuttuneisiin tarpeisiin. Muutosten myötä vahvistamme muiden Turun kaupunkialueen palvelupisteidemme palvelukykyä. Kuten tähänkin asti, asiakkaamme voivat asioida missä tahansa OP Turun Seudun palvelupisteessä. Vähä-Heikkilän palvelupisteen henkilökunta siirtyy palvelemaan asiakkaitamme muihin Turun kaupunkialueen palvelupisteisiimme.” kertoo OP Turun Seudun asiakkuus- ja myyntijohtaja Petri Leino.

Kauppatorin palvelupisteen aukioloaikoja yhtenäistetään 1.7.2018 alkaen, jonka jälkeen kassapalvelut ovat asiakkaiden käytössä arkisin klo 9-17. Ajanvarauksella palvelut ovat tarjolla joka arkipäivä klo 8-20. ”Muutokset toteutetaan vastuullisesti ja varmistetaan, että erilaisia palveluja tarvitseville on edelleen tarjolla laajasti vaihtoehtoja. Esimerkiksi Kauppatorin palvelupisteessä parannamme palvelukykyämme kassa- ja päivittäispalveluiden osalta, ja tarjoamme palvelua joustavammin myös ilta-aikoina.” Leino toteaa. Vähä-Heikkilässä järjestetään elokuun aikana sähköisen asioinnin opastusta OPn verkko- ja mobiilipalveluihin. ”Tätä kautta alennamme digitaalisten palveluidemme käyttökynnystä”, Leino lisää.

 

Lisätiedot asiakkuus- ja myyntijohtaja Petri Leino p. 050 414 8396 tai asiakkuus- ja myyntipäällikkö Susanna Alhonkoski p. 050 550 4954