Setelit

OP Lounaisrannikon kassapalvelut uudistuvat 1.4.2018

Pankki- ja vakuutusasiointi on siirtynyt viime vuosina  voimakkaasti konttorista verkko- ja mobiilipalveluihin. Etenkin käteisen käyttö ja päivittäispalveluihin liittyvä konttoriasiointi on lähes vuoden kaikkina päivinä vähäistä, kertoo toimitusjohtaja Juha-Pekka Nieminen.

 

OP Lounaisrannikko tarjoaa käteis- ja kassapalveluja huhtikuun alusta alkaen  seuraavasti: Uudenkaupungin konttorissa ma-to klo 10–12.00 ja perjantaisin klo 10-16.30. Laitilan konttorissa ti-pe klo 10-12 ja maanantaisin klo 10-16.30.  Maskun konttorissa ma, ke-pe klo 10-12 ja tiistaisin klo 10-16.30. Kustavin konttorissa to-pe klo 10-13.

 

Pankin muut palvelut ovat asiakkaiden saatavilla entiseen tapaan arkisin klo 10-16.30. Muista toimipaikoista poiketen pankkimme Kustavin konttorissa on yksilölliset palveluajat olleet käytössä jo muutaman vuoden ja ne säilyvät tässä vaiheessa entisellään.

 

Kassapalvelujen uudistus ei edellytä asiakkailta toimenpiteitä. Laskujen maksaminen hoituu jatkossakin vaivattomasti suoramaksuna, e-laskuna tai OP-mobiilipalvelulla. Päivittäisten ostosten maksaminen käy kätevästi pankki- ja luottokorteilla. OPn asiakas voi nostaa käteistä OP-Visa-kortillaan K-ruokakauppojen, R-kioskien, Tokmannin ja Neste-palveluasemien kassoilta sekä Otto.-automaateilta. TalletusOtto.-automaateilla voi käteisen nostamisen lisäksi myös tallettaa käteistä.

 

Nyt tehtävällä muutoksella OP Lounaisrannikko pyrkii luomaan palveluistaan entistä joustavampia ja uudistuviin asiointitapoihin kannustavia. Asiakkaat voivat asioida ajanvarauksella toimipisteissämme joka arkipäivä klo 8-20. Emme siis lopeta mitään palvelujamme emmekä sulje yhtään toimipistettä, Nieminen toteaa.