Jouni Hautalasta OP Lounaismaan uusi toimitusjohtaja

Lounaismaan Osuuspankin hallintoneuvosto valitsi yksimielisesti pankin uudeksi toimitusjohtajaksi kauppatieteiden maisterin Jouni Hautalan (53 v.) 1.4.2018 lähtien, jolloin pankin nykyinen toimitusjohtaja Jukka Hulkkonen jää vuosilomalle ja myöhemmin eläkkeelle. Jouni Hautala on tullut OP Ryhmään vuonna 1990 ja työskennellyt Lounaismaan Osuuspankin varatoimitusjohtajana syyskuusta 2013 lähtien, jolloin Lounaismaan Osuuspankki aloitti toimintansa. Sitä ennen Hautala toimi Forssan Seudun Osuuspankin toimitusjohtajana vuosina 2000-2013.

Jounilla on erinomaiset lähtökohdat menestyä uudessa tehtävässään. Hänellä on monipuolinen ja hyvä kokemus osuuspankin johtamisesta, hän tuntee eri liiketoimintasektorit ja toimialueen sekä pankin henkilökunnan ja hallinnon, kertoo Lounaismaan Osuuspankin hallintoneuvoston puheenjohtaja Pekka Torkkola. Pankkitoiminta on ollut ja tulee olemaan merkittävässä muutoksessa tulevaisuu-dessa. Jounilla on erinomaiset lähtökohdat viedä hyvässä kunnossa oleva osuuspankkimme tämän muutoksen läpi, kertoo hallituksen puheenjohtaja Kirsti Kirjonen.

Lisätietoja:

Hallituksen puheenjohtaja Kirsti Kirjonen, p. 0400 694 644