Naiset konttorissa tiskillä

Muutoksia konttoriverkostossamme 1.5.2018 alkaen

Yhdistämme Inkeroisten konttorin Kouvolan konttoriin, Karhulan konttorin Kotkan konttoriin ja Virojoen konttorin Haminan konttoriin 1.5.2018 alkaen.

Palveluverkoston muutos ei aiheuta sinulle toimenpiteitä. Tili-, kortti-, luotto- ja varallisuudenhoitopalvelut sekä sopimukset säilyvät ennallaan.

Konttoreiden osoitteet ovat:

Kouvolan konttori Kouvolankatu 16
Kotkan konttori Kirkkokatu 14
Haminan konttori Puistokatu 6

 

Palvelemme konttoreissamme maanantaista perjantaihin:

Aukioloaika klo 10.00 - 16.30
Kassapalvelut klo 10.00 - 13.00
Neuvottelut ajanvarauksella klo   8.00 - 20.00

 

Ajanvarauksen voit tehdä OP-verkkopalvelussa osoitteessa op.fi (Asiakaspalvelu > Varaa aika) tai numerossa 010 257 7401.

Autamme mielellämme löytämään juuri sinulle sopivat tavat asioida kanssamme.

Vaikutukset henkilöstöön

OP Kymenlaaksossa käytyjen yhteistoimintaneuvotteluiden päätteeksi neljätoista työsuhdetta loppuu heti. Valtaosa henkilöistä on valinnut OP Ryhmän muutostuen, joka sisältää taloudellisen tuen sekä uravalmennuksen. Henkilökuntamäärä tulee vähenemään loppuvuonna myös eläkkeelle siirtymisten ja määräaikaisten työsuhteiden päättymisen vuoksi.

Tärkeimmät palvelunumerot

Puhelinpalvelu
010 257 7401
ma-pe klo 8-22, la klo 10-16

Vakuutus- ja korvausasiat
0303 0303
Henkilöasiakkaan vakuutusasiat ma–pe klo 8–22, la 10–16
Korvausasiat ma klo 9–17, ti–pe klo 9–15

Korttien katoamiset ja verkkopalvelutunnusten sulkupalvelu 24 h joka päivä
020 333

Koko OP Kymenlaakson henkilökunnan yhteystiedot löydät sivulta op.fi/kymenlaakso tai alla olevasta linkistä.

OPn yhteiset palvelunumerot löydät OP-verkkopalvelusta osoitteesta op.fi kohdasta Asiakaspalvelu > Soita.

Tallelokeroasiakkaille

Inkeroisten konttorin tallelokerot muuttavat Kouvolan konttoriin, Karhulan konttorin tallelokerot Kotkan konttoriin ja Virojoen tallelokerot Haminan konttoriin. Tallelokerot ovat käytettävissä muuton jälkeen uusissa paikoissa 3.5.2018 alkaen.

Mikäli haluat luopua tallelokerostasi tai siirtää sen johonkin toiseen konttoriin, toivomme sinun hoitavan asian vasta muuton jälkeen. 

Yritysasiakkaille

Olemme erikseen yhteydessä vaihtorahoja noutaviin ja yösäilöasiakkaisiin.

 

Uutista täydennetty 24.4.2018 kappaleella "Vaikutukset henkilöstöön".