Tervetuloa asioimaan

Janakkalan Osuuspankki eli OP Janakkala on toimialueensa suurin pankki. Olemme osa OP Ryhmää ja toimintamme perusta pohjautuu omistajuuteen. Liittymällä omistaja-asiakkaaksi hyödyt OP-bonuksista ja saa samalla käyttöösi pankkimme paikalliset edut. Paikallisten yritysten kanssa sovitut, vaihtuvat omistaja-asiakasedut löytyvät Pivosta. Lahjoitamme vuonna 2018 jokaista uutta omistaja-asiakasta kohden 10 euroa hyväntekeväisyyteen. Voit ehdottaa lahjoituskohdetta omistaja-asiakasyhteisössä tai konttorilla. Kampanja-aika 1.2.2018-31.10.2018.

OP Janakkalan palveluita käyttää yli 21.000 asiakasta ja omistaja-asiakkaiden joukko kasvaa, nyt heitä on lähes 11.600. Vuodelta 2017 maksoimme omistaja-asiakkaillemme OP-bonuksia ennätykselliset 1,38 miljoonaa euroa.

Toimimme Janakkalassa kahdessa toimipisteessä, Turengissa ja Tervakoskella. Käytettävissä on yli 40 finanssialan ammattilaista.

Finanssialan palvelut saman katon alta:

  • päivittäisten raha-asioiden hoidon maksuliikkeestä kortteihin
  • rahoituksen eri tarpeisiin
  • säästämisen ja sijoittamisen eri ratkaisut
  • vakuutukset itsesi, perheesi ja omaisuutesi turvaksi
  • OPKK:n tarjoamat kiinteistönvälityspalvelut
  • lakipalvelut perhettä, verotusta ja kiinteistökauppoja koskevissa tilanteissa
  • yksilöllistä varallisuudenhoitoa OP-Privaten kautta
  • kattavat yrityspalvelut maksuliikkeestä ja rahoituksesta vakuutuksiin

Voit käyttää palveluitamme helposti verkkoneuvottelun kautta tai puhelimitse sekä perinteisellä tavalla konttoreistamme käsin. Saat meiltä kokonaisvaltaista finanssipalvelua yhdistettynä toimialan parhaisiin keskittämisetuihin. Olemme täällä juuri sinua varten.

Toimimme vakaalla pohjalla

Toimintaamme ohjaa vakaa arvopohja: ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen. Vahvan vakavaraisuutemme ja tehokkuutemme avulla luomme kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia omistaja-asiakkaillemme ja toimintaympäristöllemme.

Toimimme eettisesti kestävästi ja vastuullisesti. Tämä näkyy päivittäisissä asiakaskohtaamisissa, vastuullisissa päätöksissä sekä pitkäjänteisessä osallistumisessamme koko toimialueemme kehittämiseen.