Oma profiili

Usein kysytyt kysymykset

Mistä näen mitä tietoja OPlla minusta on?

Olemme koostaneet keskeisimmät OPn asiakkuuteen liittyvät henkilötietosi op.fi-palvelun omaan profiiliin. Pääset omaan profiiliin kirjautumalla verkkopalvelutunnuksillasi täällä. Kyseessä on uusi kokonaisuus, jota kehitetään parhaillaan. Lisäämme tietosisältöä vaiheittain.

Miksi omassa profiilissa asiakastietoihini tekemäni muutokset eivät näy?

Omiin tietoihin tehdyt muutokset täytyy aina tallentaa. Esimerkiksi oman profiilin suostumukset-näkymässä Tallenna-painike löytyy sivun oikeasta alareunasta. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä valtakunnalliseen palvelunumeroon (pankki 0100 0500 tai vakuutukset ja korvaukset 0303 0303).

Mihin omat yhteystiedot katosivat op.fi:stä?

Omat yhteystiedot -kokonaisuuden nimi op.fi:ssä on muuttunut omaksi profiiliksi. Kokonaisuuteen on tullut lisää tietosisältöä, mutta täältä löydät edelleen omat yhteys- ja tuntemistietosi, sopimuspankkisi ja OP-mobiiliin liittyvät laitteesi. Oma profiili on kehityksen alla ja sisältöä ja uusia toiminnallisuuksia lisätään sinne vaiheittain.

Jos päivitän puhelinnumeroani ja sähköpostiani oma profiili -palvelussa, kulkeeko tieto sieltä kaikkiin OP Ryhmän rekistereihin?

Puhelinnumero- ja sähköpostitiedot päivittyvät omasta profiilista OP Ryhmän pankki- ja vakuutustoiminnan sekä varallisuudenhoidon palveluihin. Osalla liiketoiminnoilla, kuten esimerkiksi Pohjola Terveydellä ja Pivolla, on erilliset rekisterit, joihin tiedot pitää päivittää erikseen.

Miten pääsen siirtymään omassa profiilissa edelliselle sivulle? En näe palvelussa Takaisin-painiketta.

Pääset navigoimaan edelliselle sivulle käyttämällä selaimesi Takaisin-painiketta. Jos olet päivittänyt tietojasi tai asetuksiasi, muista kuitenkin aina ensin tallentaa muutokset painamalla sivun alareunassa olevaa Tallenna-painiketta.