Tervetuloa OPn asiakkaaksi

Tervetuloa kotimaisen pankin asiakkaaksi

Osuuspankkiin vaihtaminen on helppoa. Voit varata neuvotteluajan lähimpään osuuspankkiin. Tule tapaamaan meitä konttorille tai hoida neuvottelu puhelimitse.

Miksi kannattaa olla Osuuspankin asiakas?

Konkreettisia etuja asioinnista

OP-bonuksia on kertynyt asiakkaille jo vuodesta 1999 lähtien yhteensä 1,7 miljardia euroa. Vuonna 2015 asiakkaille kertyi bonuksia noin 197 miljoonaa euroa. Lisäksi vahinkovakuutuksen etuasiakastalouksille annettiin 79 miljoonaa euroa keskittämisalennuksia.

Kokonaisvaltainen finanssipalvelu

Suomen suurin finanssiryhmä. Päivittäiset pankkipalvelut, rahoitus, kiinteistönvälitys, vakuutukset sekä sijoituspalvelut samassa ryhmässä ja verkkopalvelussa.

Lähellä asiakasta

Paikalliset pankit ja Suomen laajin konttoriverkosto. OP 0100 0500 puhelinpalvelusta saat henkilökohtaista palvelua ma-pe 8-22.

Osuustoiminnallinen

Liittymällä omistaja-asiakkaaksi sinulla on mahdollisuus olla mukana pankin päätöksenteossa. Omistajuuden ja asiakkuuden yhdistyessä on luontevaa, että hyödyt pankin menestyksestä. Tämä näkyy rahanarvoisina etuina, joista merkittävimpiä ovat pankki- ja vakuutusasioinnista kertyvät OP-bonukset.

Suomalainen

Kartuttanut suomalaisten varallisuutta jo yli 110 vuoden ajan. Asiakasomisteisena toimijana OPlla on myös vahva yhteisöllinen rooli. Osuuspankkisi on vahva paikallinen veronmaksaja ja osuuspankit tukevat paikallisesti esimerkiksi urheilua, kulttuuria ja järjestöjä, kuten esim. toimintaa lasten, nuorten ja senioreiden parissa.

Mobiili

Pankki- ja vakuutusasiointia paikasta ja ajasta riippumatta. OP-mobiili-sovellus toimii iPhone-, Android- ja Windows Phone -laitteissa.

Euroopan vahvin pankki

Talousmedia Bloomberg arvioi OP Ryhmän heinäkuussa 2015 Euroopan vahvimmaksi pankiksi. Maailmanlaajuisella tasolla OP Ryhmä sijoittui kahdeksannelle sijalle, ja oli ainoa eurooppalainen pankki kymmenen parhaan joukossa. Osuustoiminnallisista pankeista OP Ryhmä oli kolmanneksi vahvin.

Pankin vaihto Osuuspankkiin on helppoa

Anna asiasi ammattilaiselle. Kun annat tapaamisella valtuutuksen, me hoidamme sen jälkeen pankinvaihdon käytännön järjestelyt.

  • Avaamme sinulle päivittäisessä pankkiasioinnissa tarvitsemasi palvelut. Allekirjoittamallasi valtakirjalla hoidamme muut pankinvaihtoon liittyvät asiat puolestasi.
  • Siirrämme maksuasiointisi, kuten toistuvat maksutoimeksiannot, e-laskut sekä suoraveloitusvaltakirjat uudelle tilillesi. *
  • Pyydämme lakkauttamaan vanhalta tililtäsi lähtevät maksut ja halutessasi lopetamme vanhat pankkipalvelut puolestasi.
  • Ilmoitamme uuden tilinumerosi esim. palkan, eläkkeen ja etuuksien maksajille. *
  • Räätälöimme sinulle sopivan rahoitus- ja sijoituskokonaisuuden sekä tarvittavat vakuutuspalvelut.

Sinun tehtäväksesi jää vain

Huolehtia nykyisen pankkisi verkkopankkiin arkistoitujen tietojen (kuten verkkotiliotteet ja muut mahdolliset arkistoidut tiedot) tulostamisesta ja/tai tallentamisesta.

* Koskee siirtoa Suomessa pankista toiseen pankkiin. Koskee kuluttajien maksutilejä.

Maksutilin siirtopalvelu tarjoaa sinulle tukea pankin vaihtoon liittyvissä toimenpiteissä.