Asiakasasiamiespalvelu laajenee kattamaan myös kiinteistövälityspalvelut

OPn vahinkovakuutuksessa sekä pankki- ja varallisuudenhoitopalveluissa käytössä ollut asiakasasiamiespalvelu laajenee syyskuussa myös kiinteistönvälityspalveluihin.

Asiakkaanamme voit hakea oikaisua vapaaehtoisten vakuutusten korvaus- ja vakuuttamispäätöksiin, pankki- tai varallisuudenhoitopalveluihin sekä nyt syyskuusta lähtien myös OP-Kiinteistökeskuksen palveluihin.

Jos olet tyytymätön sinulle tarjottuun tuotteeseen tai saamaasi palveluun, ota aina ensin yhteyttä omaan osuuspankkiisi tai muuhun sinua palvelleeseen OPn palveluntarjoajaan asian selvittämiseksi.

Mikäli olet tyytymätön saamaasi vastaukseen, voit pyytää asian jatkokäsittelyä OP Ryhmän asiakasasiamieheltä.

OPn asiakasasiamies käsittelee vahinkovakuutuksen, pankki- ja varallisuudenhoidon palveluihin sekä OP-Kiinteistökeskusten välityspalveluihin liittyvät oikaisupyynnöt aiemmista käsittelijöistä riippumattomasti.

Asiakasasiamiespalvelu on maksuton. Oikaisupyynnön keskimääräinen käsittelyaika on kolme viikkoa.

Asiakasasiamiespalvelun tavoitteena on asiakaskokemuksen ja -tyytyväisyyden parantaminen, muutoksenhaun nopeuttaminen ja ratkaisukäytäntöjen yhdenmukaisuuden varmistaminen. Lisäksi tärkeä osa toimintaa on osallistuminen tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen tuomalla esiin asiakasvalitusten yhteydessä havaittuja mahdollisia ongelmakohtia.